سبد خرید شما خالی است

خانه | درباره ما | نمایندگی ها | استخدام | گالری عکسها

شرح خبرنامه

   

مطالعه ي بيشتر

تاریخ انتشار خبر : 1391/08/21

کتاب هاي متعددي در زمينه‌ي ثروتمند شدن، تندرستي، خوشبختي، خرد و موفقيت نوشته شده است. افراد مختلف با تجربه هاي فوق العاده در زندگي، افرادي که از هيچ به همه چيز رسيده اند، افرادي که ازشکست به موفقيت رسيده اند، تجربه‌هاي خود را به رشته‌ي تحرير درآورده اند و مي توانيم از ذخيره‌ي دانش آن ها بهره مند شويم. دانش و تجربيات آن ها الهام بخش و آموزنده است و افراد مي توانند فلسفه‌ي خود را از اين طريق تصحيح کنند. ما مي‌توانيم جهت حرکت خود را در زندگي بر اساس تجربيات آن ها تعيين کنيم. بصيرت آن ها هديه اي ارزشمند است و با استفاده از آن مي توانيم در صورت لزوم برنامه هاي خود را عوض كنيم تا از اشتباهات آن ها برحذر باشيم و زندگيمان را بر اساس توصيه هاي ارزشمند آن ها مجدداً تنظيم کنيم.
تمام دانش و شناختي که شايد به آن ها نياز داشته باشيم قبلاً توسط ديگران در کتاب ها گردآوري شده است. اما سؤال مهم اين است که طي سه ماه گذشته چند کتاب خوانده ايم که مطالب با ارزش آن ها مي تواند زندگي، آينده، روابط، تندرستي، فرزندان و شغل ما را در جهت بهتر شدن تغيير دهد؟
چرا از خواندن کتاب هايي که باعث تحول زندگيمان مي شوند غافل هستيم؟ چرا شکايت داريم ولي کاري انجام نمي دهيم؟ چرا بسياري از ما از آنچه بر سرمان آمده شکايت مي کنيم ولي در عوض عامل ناراحتي را تقويت مي کنيم؟ آيا مي دانيد تنها سه درصد افراد جامعه کارت کتابخانه دارند؟! { البته اين آمار مربوط به آمريکا است و به طور قطع در ايران کمتر از اين هاست!}کارتي که با در دست داشتن آن تمام آنچه را براي رسيدن به موفقيت و خوشبختي لازم است مي توان از خلال کتاب ها بدست آورد. کساني که آرزوي زندگي بهتري دارند هرگز نبايد فرصت مطالعه کتاب‌هايي که مي توانند تأثير مهمي روي زندگيشان داشته باشند را از دست دهند. گران بودن کتاب مهم نيست. اگر گمان مي کنيد قيمتي که براي يک کتاب پرداخت مي کنيد زياد است بايد صبر كنيد تا ببينيد نخريدن آن چه‌قدر برايتان گران تمام خواهد شد!
تفاوت کمي ميان فردي که نمي تواند بخواند و کسي که نمي خواهد بخواند وجود دارد. نتيجه‌ي هر دو جهالت است. کساني که به طور جدي به‌دنبال پيشرفت شخصي خود هستند بايد محدوديت هايي که براي خواندن و عادات خواندن به خود تحميل كرده‌اند را از ميان بردارند. روش هاي يادگيري براي خواندن بهتر وجود دارد و کتاب هاي متعدد در قفسه هاي کتابخانه منتظر علاقه مندان و مشتاقان است. مطالعه براي افرادي که قصد دارند از حد معمول بالاتر قرار گيرند نيازي ضروري است. نبايد اجازه دهيم مانعي براي مطالعه‌ي کتاب هايي که مي توانند زندگي ما را تغيير دهند بوجود آيد.
مطالعه‌ي روزانه، اطلاعاتي ارزشمند در مدت زمان کوتاه برايمان فراهم مي سازد. چنانچه زماني براي مطالعه اختصاص ندهيم، کتابي مطالعه نکنيم و خود را به اين امر عادت ندهيم، جهل به سرعت جاي خالي را پر خواهد کرد.
افرادي که به دنبال زندگي بهتري هستند، ابتدا بايد خود فرد بهتري شوند. بايد چنان توانمند شوند تا بتوانند فلسفه‌ي متعادلي را شکل دهند و بر اساس آن زندگي کنند. عادت به مطالعه، سنگ بناي يک فلسفه‌ي درست است؛ و اين، يکي از نيازهاي بنيادي براي دست يابي به موفقيت و خوشبختي است.

پنج قطعه اصلي پازل زندگي
جيم ران - منصوره سادات بيطرف

نظرات :

مريم
1391/08/21
مطلب جالبي بود .
لذت بردم .
ممنون .

شما نیز می توانید نظرات  خود را در مورد این خبرنامه بگوئید ( پس از تایید  به نمایش گذاشته می شود ) :

نام : 
ایمیل :
نظر شما :
   
خانه | درباره ما | ارتباط با ما | نحوه سفارش | گالری عکسها | پدیدآورندگان | استخدام | چاپ کتاب شما | در حال چاپ | نمایندگی ها
کلیه حقوق این سایت محفوظ و مریوط به انتشارات آریاگهر می باشد
© 2012 All CopyRights By Aryagoharbooks.com
تمامی کالاها و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد
کلیه فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد
طراحي، بهينه سازي و ميزباني وب : شرکت رايانا پيرامون پارسيان