سبد خرید شما خالی است

خانه | درباره ما | نمایندگی ها | استخدام | گالری عکسها

شرح خبرنامه

   

زندگي تان را روي غلتک بيندازيد!

تاریخ انتشار خبر : 1392/03/05

دلتان مي خواهد زندگي تان را روي غلتک بيندازيد؟ مي توانم به شما در اين کار کمک کنم. مجبور نيستيد به زندگي اي پر مشقت و عاري از طراوت تن در دهيد. مي توانيد بهترين زندگي را داشته باشيد و از لحظه لحظه ي آن لذت ببريد! براي همين، مي خواهم نکاتي را با شما در ميان بگذارم که زندگي تان را روي غلتک مي اندازد و باعث مي شود جاده ي موفقيت را سريع تر طي کنيد!
اما قبل از هر چيز... رمز درک موفقيت.
موفقيت فقط به اين نيست که کارهاي خاصي را به انجام برسانيم، هرچند به طور قطع براي اين که به آدمي خاص تبديل شويم بايد کارهايي خاص را انجام دهيم. شخصيت و انسانيت شماست که ملاک موفقيت شما در زندگي است. موفقيت واقعي در زندگي، رسيدن به کمال و تبديل شدن به انساني شريف و درستکار است.
حالا برگرديم سر چهار نکته اي که زندگي را روي غلتک مي اندازند:
1. تبديل شدن به انساني بصير.
بصيرت توانايي اي شگفت انگيز است که ما را از زندگي مادي و معمولي بيرون مي برد. بصيرت موجب مي شود که در روزهاي تيره و تار زندگي، خودمان را نبازيم و تسليم نشويم. بصيرت تصوير اعظمي است که مصممانه در پي اش هستيم؛ هدفي است که نشانه اش مي گيريم. بهترين راه براي اين که زندگي تان را روي غلتک بيندازيد و با موفقيت به هدفتان دست يابيد اين است که به انساني بصير تبديل شويد.
انسان موفق، فردي است که بصيرت کاملي نسبت به مقصدش داشته باشد. پس، اجازه دهيد يک سؤال ساده از شما بپرسم:
آيا مي دانيد به کجا داريد مي رويد؟
و غير از اين، آيا بصيرت و بينش کاملي نسبت به آن مقصد داريد؟ البته، هيچ کس قادر نيست همه ي اتفاقات آينده را پيش بيني کند، اما اگر نقشه ي کاملي از راه داشته باشيم مي توانيم در آن تدابيري هم براي پيشامدهاي احتمالي بينديشيم.
« رفيق، اين که خيلي کار مي برد!» بله، اما اگر آدم هايي که به موفقيت هاي آنچناني دست يافته اند را ملاحظه کنيد، مي بينيد که آنها کساني هستند که اکثر جوانب کاري و زندگي شان را از پيش برنامه ريزي کرده اند. موفقيت و پيروزي به طور تصادفي و اتفاقي نصيبشان نشده است. برايش برنامه ريزي کرده و آن را خلق کرده اند.
پرسش هايي براي محک زدن بصيرت:
آيا واضح و شفاف است؟
مختصر و مفيد است؟
الهام بخش است؟
دست يافتني است؟
راحت مي توان آن را به خاطر سپرد؟
پاسخ به پرسش هاي بالا، شما را در شکل دادن بصيرت زندگي تان کمک مي کند. هر چه بصيرت زندگي تان منسجم تر و شفاف تر باشد، زودتر مي توانيد زندگي تان را روي غلتک بيندازيد!
2. تبديل شدن به انساني عاشق.
عشق. چه واژه ي زيبايي! عشق يعني التهاب دل، يعني طغيان احساسات، يعني اشتياق سوزان براي به انجام رساندن هدفتان. عشق به عقل فرمان مي دهد که به سوي آرمان ها گسيل شود. شما را به سمت اهدافتان سوق مي دهد. بايد عاشق بود!
کساني که طرفدار منطق محض هستند از نيروي عشق غافلند. حقيقت اين است که پيروزي فقط ناشي از عقل نيست، زيرا شورِ عشق است که انديشه را به جلو مي راند. پس، حتماً بايد عشق زندگي را که در اعماق وجودتان نهفته است، شعله ور سازيد.
عشق همچون آتشي است که مي تواند شعله ور شود يا به سردي گرايد. حتي اگر اين آتش در زير خاکستر مدفون شده، با دميدن در آن مي توانيد عشق به زندگي و روياهايي که براي زندگي خود داريد را شعله ور کنيد. خودتان را ملزم کنيد که به انساني عاشق تبديل شويد!
3.تبديل شدن به فردي که ضروريات را مقدم مي شمارد.
در طي ساليان درازي که با آدم هاي موفق و برنده سر و کار داشته ام به نکته اي حيرت انگيز درباره شان پي برده ام: آنها اشخاصي هستند که توانايي خارق العاده اي در شناخت اولويت هاي زندگي شان دارند و حقيقتاً آن ها را به موقع به انجام مي رسانند.
امور مهمي را که براي فراهم کردن زندگي دلخواهتان بايد در اولويت قرار دهيد، شناسايي کنيد. سپس، خودتان را وقف اين امور کنيد و ساير مسائل را کنار بگذاريد!
4.تبديل شدن به انساني فضيلت جو.
اشخاصي که دنيا به کامشان است، همان کساني هستند که در همه ي حوزه هاي زندگي خود به دنبال فضيلت هستند. خوب برايشان کافي نيست، بلکه هدفشان دستيابي به بهترين و عالي ترين است!
حتي زماني که شکست مي خورند يا از پسِ کاري خوب بر نمي آيند، مصمم هستند که دفعه ي بعد بهترين نتيجه را کسب کنند. آنها کساني هستند که در کار، مسابقه، امور مالي، روابط- و در يک کلام، همه ي امور زندگي خود- فضيلت جو هستند. آيا دوست داريد زندگي به کامتان شود؟ زندگي اي که سرشار از خوشي و موفقيت باشد؟ اين، ممکن است! ظرف چند روز يا چند هفته ي آينده به اين بينديشيد که چطور مي توانيد در حوزه هاي زير تغيير ايجاد کنيد و ببينيد که چطور زندگي تان روي غلتک مي افتد!
• بصيرت
• عشق
• اولويت ها
• فضيلت

اين ها از آنِ شما هستند، پس به چنگشان بياوريد!

زندگي رؤيايي تان را خلق کنيد!
کريس وايدنر- اميرحسن مکي

نظرات :

شما نیز می توانید نظرات  خود را در مورد این خبرنامه بگوئید ( پس از تایید  به نمایش گذاشته می شود ) :

نام : 
ایمیل :
نظر شما :
   
خانه | درباره ما | ارتباط با ما | نحوه سفارش | گالری عکسها | پدیدآورندگان | استخدام | چاپ کتاب شما | در حال چاپ | نمایندگی ها
کلیه حقوق این سایت محفوظ و مریوط به انتشارات آریاگهر می باشد
© 2012 All CopyRights By Aryagoharbooks.com
تمامی کالاها و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد
کلیه فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد
طراحي، بهينه سازي و ميزباني وب : شرکت رايانا پيرامون پارسيان